15 November 2007

動畫版“ 惡魔小布布”(眨眼版) 的幕後製作人:uma - he made a draft of the animation ¨Little diablo $ergey¨( blink eyes version)

Attention:
the author is the " sexy left one " in this picture!


uma\[ △ ]/  ゜ ゜ の発言 :
むしろワッショイです

(この写真を公開する事について聞いた際に - msnメッセにて)

※何故こんな写真かというと、Andresの写真に写っている『残像』がカッコよかったからです。


(Destro・談)

彼は私と同じ職場にいる最年少の青年です。
周りからは『坊』と呼ばれています。いや、呼んでるの私だけでした。

「この小悪魔セルゲイを、動かそう!」とCristinaから提案が来た時、正直私は面食らっていました。
私は静止画しか作れないからです。
そんな時、「僕手伝いましょうか」と彼が申し出ました。
そして短時間で試作品を作ってくれました。
すごい奴です。実は尊敬してます。いや、どうかな?

素材がプロフェッショナル(Andres)の元に行ってからは、
別の仕事&女の子探しに精を出しています。

でもこんな写真を全世界に公開していることがお父さんにバレたら、彼はバナナで殴られちゃうかもしれません。
まさに命がけですね。


(Destro's words)
He is the youngest colleague in my office.
He is called "坊(sonny)" from a elder. ah... no. it is only me to call so.

"Let's move this small $ergey!"
When Cristina suggested it to me, in fact, I was bewildered. because I can make only a still image. (I can't make animation.)
At that time. he said, "may I assist you?" then, he made a trial product (blink eyes version) in a short time.
What a great boy! in fact, I respect him. ah... mmm... I don't know.
:P

After material went to the professional (Andres), he works hard at girl hunt.
But if it come out to his father to show such a shameful photograph in the world, he may be hit with a banana. mmm... I don't know.
:P










No comments: